недеља, 26. април 2015.

Резултати пробног теста из физике и поређење са прошлом годином

2015 2014
sa 0 9 10
sa 4 0 0
preko 2 4 14
preko 3 0 9
max 2,5 3,5
min  0 0
preko 1 27 24
% 18,59 33,57
prosek 0,93 1,47

-------------------------------------
  физика
шифра 1 2 3 4 S
K880 0 0 0 0 0
K881 1 0 0 0 1
K882 1 0 0,5 0 1,5
K883 1 0 0 0 1
K884 1 0 0 0 1
K885 0 0 0,5 1 1,5
K886 0 0 0 0 0
K887 1 0 0,5 0 1,5
K888 1 0 0 0 1
K889 0 0,5 0,5 0 1
K890 0 0 0 0 0
K891 0 0 0 0 0
K892 1 0 0 0 1
K893 0 0 0,5 0 0,5
K894 1 0 0,5 0 1,5
K895 1 0,5 1 0 2,5
K896 0 0 0 0 0
K897 0 0 0 0 0
K898 0 0 1 0 1
K899 1 0 1 0 2
K900 0 0 1 0 1
K901 1 0 0 0 1
K902 1 0,5 0 0 1,5
K903 0 0 0 0 0
K904 1 1 0 0 2
K905 1 0 0 0 1
K906 0 0,5 0,5 1 2
K907 0 0 0,5 0 0,5
K908 0 0 1 0 1
K909 0 0 1 0 1
K910 1 0 0,5 0 1,5
K911 1 0 0 0 1
K912 0 0 0 0 0
K913 0 0 0,5 0 0,5
K914 0 0 0 0 0
K915 0 0 1 0 1
K916 1 0 0,5 0 1,5
K917 1 0 0 0 1
K918 1 0 0 0 1
  48,72 7,69 32,05 5,13 0,93

петак, 24. април 2015.

Календар полагања завршног испита

Полагање завршног испита:

15.06.2015.г. понедељак, српски/матерњи језик, од 10-12 часова
16.06.2015.г. уторак, математика, од 10-12 часова
17.06.2015.г. среда, комбиновани тест, од 10-12 часова
19.06.2015.г. петак, прелиминарни резултати завршног испита објављују се у основним школама до 20 часова
20.06.2015.г. субота, пријем жалби и решавање по жалбама ученика на прелиминарне резултате завршног испита, од 8 до 16 часова у основним школама
22.06.2015. г. п, прионедељак, пријем жалби и решавање по жалбама ученика у окружним комисијама, од 8 до 16 часова
25.06.2015.г. четвртак, објављивање коначних резултата завршног испита до 20 часова
Попуњавање и предаја листе жеља у основним школама:

26-27.06.2015.г. од 8 до 15 часова

Коначан распоред по школама и образовним профилима:

05.07.2015.г. недеља, до 20 часова
06-07.2015.г. упис ученика у средње школе

Бодовање завршног испита и општег успеха

Бодовање завршног испита и општег успеха

(Правилник о изменама и допунама правилника о упису ученика у средњу школу, („Службени гласник РС", број 37/15)):

Успех на завршном испиту исказује се бројем бодова освојених на тесту из српског, односно матерњег језика, математике и на комбинованом тесту из природних и друштвених наука (биологија, географија, историја, физика и хемија).

На основу успеха на завршном испиту кандидат може да освоји највише 30 бодова, односно највише по 10 бодова на тесту из српског, односно матерњег језика, математике и комбинованог теста.

Општи успех од VI до VIII разреда основне школе исказује се бројем бодова тако што се општи успех, остварен на крају VI разреда заокружен на две децимале помножи бројем четири (4), а општи успех остварен на крају VII и VIII разреда основне школе, заокружен на две децимале, помножи бројем пет (5).

На основу општег успеха кандидат може да оствари највише 70 бодова.

задаци из физике са претходних тестирања

Поштовани осмаци,

ево их на једном мести сви задаци из физике који су до сада осванули на завршним испитима. Можете их преузети овде!

уторак, 14. април 2015.

Образовни стандарди из области МАГНЕТНО ПОЉЕ за ученике 8. разреда

Основни ниво
ФИ.1.1.2. Ученик/ученица уме да препозна смер деловања магнетне и електростатичке силе
ФИ.1.3.2.Ученик/ученица уме да препозна магнетне ефекте електричне струје
ФИ.1.7.2. Ученик/ученица уме да се придржава основних правила понашања у лабораторији
Средњи ниво
ФИ.2.7.1. Ученик/ученица уме табеларно и графички да прикаже резултате посматрања или мерења
ФИ.2.7.2. Ученик/ученица уме да врши једноставна уопштавања и систематизацију резултата
ФИ.2.7.3. Ученик/ученица уме да реализује експеримент по упутству
Напредни ниво
ФИ.3.7.1. Ученик/ученица уме да донесе релевантан закључак на основу резултата мерења
ФИ.3.7.2. Ученик/ученица уме да препозна питање на које можемо да одговоримо посматрањем или експериментом

Образовни стандарди из области МЕХАНИЧКИ РАД, СНАГА и ЕНЕРГИЈА за ученике 7. разреда

Основни ниво
ФИ.1.5.2. Ученик/ученица уме да препозна да се механичким радом може мењати температура тела
ФИ.1.2.2. Ученик/ученица уме да препозна равномерно кретање
ФИ.1.4.2. уме да препозна мерила и инструменте за мерење дужине, масе, запремине, температуре и времена
ФИ.1.7.1. Ученик/ученица поседује мануелне способности потребне за рад у лабораторији
ФИ.1.7.2. Ученик/ученица уме да се придржава основних правила понашања у лабораторији
Средњи ниво
ФИ.2.5.1. Ученик/ученица зна да кинетичка и потенцијална енергија зависе од брзине, односно висине на којој се тело налази
ФИ.2.5.3. Ученик/ученица уме да препозна појмове рада и снаге
ФИ.2.4.3. Ученик/ученица уме да користи префиксе и претвара бројне вредности физичких величина из једне јединице у другу, нпр. километре у метре
ФИ.2.6.1. Ученик/ученица разуме и примењује основне математичке формулације односа изаконитости у физици, нпр. директну и обрнуту пропорционалност
ФИ.2.6.3. Ученик/ученица уме да користи и интерпретира табеларни и графички приказ зависности физичких величина
ФИ.2.7.1. Ученик/ученица уме табеларно и графички да прикаже резултате посматрања или мерења
ФИ.2.7.2. Ученик/ученица уме да врши једноставна уопштавања и систематизацију резултата
ФИ.2.7.3. Ученик/ученица уме да реализује експеримент по упутству
Напредни ниво
ФИ.3.5.1. Ученик/ученица разуме да се укупна механичка енергија тела при слободном паду одржава
ФИ.3.4.3. Ученик/ученица зна шта је грешка мерења
ФИ.3.7.1. Ученик/ученица уме да донесе релевантан закључак на основу резултата мерења
ФИ.3.7.2. Ученик/ученица уме да препозна питање на које можемо да одговоримо посматрањем или експериментом

Образовни стандарди из области МАСА и ГУСТИНА за ученике 6. разреда

Основни ниво
ФИ.1.3.2. уме да препозна мерила и инструменте за мерење дужине, масе, запремине, температуре и времена
ФИ.1.3.3. Ученик/ученица зна да користи основне јединице за дужину, масу, запремину, температуру и време
ФИ.1.3.5. Ученик/ученица зна основна правила мерења, нпр. нула ваге, хоризонтални положај, затегнута мерна трака
ФИ.1.3.6. Ученик/ученица зна да мери дужину, масу, запремину, температуру и време
ФИ.1.3.3. Ученик/ученица зна да користи основне јединице за дужину, масу, запремину, температуру и време
ФИ.1.7.1. Ученик/ученица поседује мануелне способности потребне за рад у лабораторији
ФИ.1.7.2. Ученик/ученица уме да се придржава основних правила понашања у лабораторији
Средњи ниво
ФИ.2.1.1. Ученик/ученица уме да препозна еластичну силу, силу потиска и особине инерције
ФИ.2.1.5. Ученик/ученица разуме и примењује концепт густине
ФИ.2.3.1. Ученик/ученица уме да користи важније изведене јединице SI и зна њихове ознаке
ФИ.2.3.2. Ученик/ученица уме да препозна дозвољене јединице мере изван SI, нпр. литар или тону
ФИ.2.3.3. Ученик/ученица уме да користи префиксе и претвара бројне вредности физичких величина из једне јединице у другу, нпр. километре у метре
ФИ.2.3.4. Ученик/ученица зна када мерења понављамо више пута
ФИ.2.7.1. Ученик/ученица уме табеларно и графички да прикаже резултате посматрања или мерења
ФИ.2.7.2. Ученик/ученица уме да врши једноставна уопштавања и систематизацију резултата
ФИ.2.7.3. Ученик/ученица уме да реализује експеримент по упутству
Напредни ниво
ФИ.3.3.1. Ученик/ученица уме да претвара јединице изведених физичких величина у одговарајуће јединице SI система
ФИ.3.3.3. Ученик/ученица зна шта је грешка мерења