Странице
- Почетна
- portfolio nastavnika
- matematika gaj
- Stoni Tenis Gaj
- informatika i matematika
- turizam 2015
- tehnika plocica
- Nastava informatike u OŠ
- ЗУОВ
- Министарство просвете
- Сајт ОШ Миша Стојковић
- ОНЛАЈН НАСТАВА 7.раз. (25.05.-29.05.)
- Подршка ученику кроз индивидуализацију и пројектни рад у настави математике
- ЗИ 2020
- ОНЛАЈН НАСТАВА 8.раз. (25.05.-29.05.)
четвртак, 30. октобар 2014.
среда, 29. октобар 2014.
Додатна настава за 29.10.2014. (7 разреди) КИНЕМАТИКА
У среду, 29.10.2014. године одржаће се час додатне наставе за ученике 7. разреда. Час почиње у 12:15.
До тада, погледајте ове задатке за "загревање"!
Ваш наставник
До тада, погледајте ове задатке за "загревање"!
Ваш наставник
KINEMATIKA zadaci za
takmičare (6 i 7) razred
1. U početnom trenutku telo A se nalazi 60 [km] udaljeno od
tačke M i započinje ravnomerno pravolinijsko kretanje ka toj tački, brzinom od
30[km/h]. Telo B se u početnom trenutku nalazi u tački M, iz koje započinje
ravnomerno kretanje brzinom od 20 [km/h], po istoj pravolinijskoj putanji kao i
telo A, udaljavajući se od njega. Za koje vreme će se oba tela nalaziti jednako
udaljena od tačke M i kolika će biti ta udaljenost?
Zadatak rešiti i grafički!
2. Automobil prelazi prvu trećinu puta brzinom v1,
a ostali deo puta brzinom v2 = 50 [km/h]. Odredi srednju brzinu na
prvoj trećini puta, ako je srednja brzina na ukupnom pređenom putu v=37,5 [km/h].
3. Motociklista je prešao 90 [km] za prva dva časa vožnje.
Sledeća tri časa je vozio brzinom od 50 [km/h]. Kolika je srednja brzina na ukupnom
pređenom putu?
4. Ubrzanje tela je a =−3 [m/s2].
a) Kolika je brzina tela nakon 8 [s], ako je početna brzina 24 [m/s]?
b) Kolika je brzina tela nakon 12 [s] i kakav smisao ima
dobijeno rešenje?
5. Telo koje slobodno pada iz mirovanja, na kraju prve
polovine puta dostigne brzinu v1= 20 [m/s]. Kolika je brzina tela na
kraju padanja?Koliko dugo je telo padalo? Sa kolike je visine palo? (Za ubrzanje
sile Zemljine teže uzeti g ≈10 [m/s2]).
Siniša D. Ćulafić
недеља, 26. октобар 2014.
SFERNA OGLEDALA za učenike 8. razreda
pogledaj simulaciju
Potrebno je koristeći se interaktivnom simulacijom popuniti sledeću tabelu:
Potrebno je koristeći se interaktivnom simulacijom popuniti sledeću tabelu:
U koloni lik
treba odgovoriti na pitanje kakav je lik
1 1.Realan/Imaginaran
2 2.Uspravan/Obrnut
3 3.Uvećan/Umanjen
субота, 18. октобар 2014.
петак, 17. октобар 2014.
Помоћ у вези Домаћег задатка од 17.10.2014. за ученике 6 разреда
Податке о авиону можете пронаћи овде:
Иљушин Ил-96
Растојање између Београда и Москве можете одредити овде:
Москва-Београд
Београд - Belgrade
Москва - Moscow
Air distance
Наравно, ово растојање можете одредити и употребом географског Атласа (и размере)!
Сцена из филма Супермен
Иљушин Ил-96
Растојање између Београда и Москве можете одредити овде:
Москва-Београд
Београд - Belgrade
Москва - Moscow
Air distance
Наравно, ово растојање можете одредити и употребом географског Атласа (и размере)!
Сцена из филма Супермен
Пријавите се на:
Постови (Atom)