уторак, 24. фебруар 2015.

Образовни стандарди из области МЕРЕЊЕ (6. разред)

Образовни стандарди по областима за краj обавезног образовања - физика

ШЕСТИ РАЗРЕД

Наставна тема: Мерење

Основни ниво
ФИ.1.4.1. Ученик/ученица уме да чита мерну скалу и зна да одреди вредност најмањег подеока
ФИ.1.4.2. Ученик/ученица уме да препозна мерила и инструменте за мерење дужине, масе, запремине, температуре и времена
ФИ.1.4.3. Ученик/ученица зна да користи основне јединице за дужину, масу, запремину, температуру и време
ФИ.1.4.4. Ученик/ученица уме да препозна јединице за брзину
ФИ.1.4.5. Ученик/ученица зна основна правила мерења, нпр. нула ваге, хоризонтални положај, затегнута мерна трака
ФИ.1.4.6. Ученик/ученица зна да мери дужину, масу, запремину, температуру и време
Средњи ниво
ФИ.2.4.1. Ученик/ученица уме да користи важније изведене јединице SI и зна њихове ознаке
ФИ.2.4.2. Ученик/ученица уме да препозна дозвољене јединице мере изван SI, нпр. литар или тону
ФИ.2.4.3. Ученик/ученица уме да користи префиксе и претвара бројне вредности физичких величина из једне јединице у другу, нпр. километре у метре
ФИ.2.4.4. Ученик/ученица зна када мерења понављамо више пута
ФИ.2.7.1. Ученик/ученица уме табеларно и графички да прикаже резултате посматрања или мерења
ФИ.2.7.2. Ученик/ученица уме да врши једноставна уопштавања и систематизацију резултата
ФИ.2.7.3. Ученик/ученица уме да реализује експеримент по упутству
Напредни ниво
ФИ.3.4.1. Ученик/ученица уме да претвара јединице изведених физичких величина у одговарајуће јединице SI система
ФИ.3.4.3. Ученик/ученица зна шта је грешка мерења


Нема коментара:

Постави коментар