уторак, 24. фебруар 2015.

Образовни стандарди из области РАВНОТЕЖА (7. разред)

Образовни стандарди по областима за краj обавезног образовања – физика


СЕДМИ РАЗРЕД

Наставна тема: Равнотежа 

Основни ниво
ФИ.1.1.1. Ученик/ученица уме да препозна гравитациону силу и силу трења које делују на тела која мирују или се крећу равномерно
ФИ.1.2.1. Ученик/ученица уме да препозна врсту кретања према облику путање
ФИ.1.2.2. Ученик/ученица уме да препозна равномерно кретање
ФИ.1.4.2. уме да препозна мерила и инструменте за мерење дужине, масе, запремине, температуре и времена
ФИ.1.7.1. Ученик/ученица поседује мануелне способности потребне за рад у лабораторији
ФИ.1.7.2. Ученик/ученица уме да се придржава основних правила понашања у лабораторији
Средњи ниво
ФИ.2.1.1. Ученик/ученица уме да препозна еластичну силу, силу потиска и особине инерције
ФИ.2.1.2. Ученик/ученица зна основне особине гравитационе и еластичне силе и силе потиска
ФИ.2.1.3. Ученик/ученица уме да препознаје када је полуга у стању равнотеже
ФИ.2.1.4. Ученик/ученица разуме како односи сила утичу на врсту кретања
ФИ.2.1.5. Ученик/ученица разуме и примењује концепт густине
ФИ.2.1.6. Ученик/ученица зна да хидростатички притисак зависи од висине стуба флуида
ФИ.2.4.3. Ученик/ученица уме да користи префиксе и претвара бројне вредности физичких величина из једне јединице у другу, нпр. километре у метре
ФИ.2.6.1. Ученик/ученица разуме и примењује основне математичке формулације односа изаконитости у физици, нпр. директну и обрнуту пропорционалност
ФИ.2.6.2. Ученик/ученица уме да препозна векторске физичке величине, нпр. брзину и силу
ФИ.2.6.3. Ученик/ученица уме да користи и интерпретира табеларни и графички приказ зависности физичких величина
ФИ.2.7.1. Ученик/ученица уме табеларно и графички да прикаже резултате посматрања или мерења
ФИ.2.7.2. Ученик/ученица уме да врши једноставна уопштавања и систематизацију резултата
ФИ.2.7.3. Ученик/ученица уме да реализује експеримент по упутству
Напредни ниво
ФИ.3.1.1. Ученик/ученица разуме и примењује услове равнотеже полуге
ФИ.3.1.2. Ученик/ученица зна какав је однос сила које делују на тело које мирује или се равномерно креће
ФИ.3.1.4. Ученик/ученица разуме и примењује концепт притиска у флуидима
ФИ.3.4.3. Ученик/ученица зна шта је грешка мерења
ФИ.3.7.1. Ученик/ученица уме да донесе релевантан закључак на основу резултата мерења
ФИ.3.7.2. Ученик/ученица уме да препозна питање на које можемо да одговоримо посматрањем или експериментом

Нема коментара:

Постави коментар