уторак, 24. фебруар 2015.

Образовни стандарди из области ЕЛЕКТРИЧНА СТРУЈА (8. разред)

Образовни стандарди по областима за краj обавезног образовања - физика

ОСМИ РАЗРЕД

Наставна тема: Електричне струје

Основни ниво
ФИ.1.3.1. Ученик/ученица уме да препозна да струја тече само кроз проводне материјале
ФИ.1.7.1. Ученик/ученица поседује мануелне способности потребне за рад у лабораторији
ФИ.1.7.2.
Ученик/ученица уме да се придржава основних правила понашања у лабораторији
Средњи ниво
ФИ.2.3.1. Ученик/ученица зна да разликује електричне проводнике и изолаторе
ФИ.2.3.2. Ученик/ученица зна називе основних елемената електричног кола
ФИ.2.3.3. Ученик/ученица уме да препозна да ли су извори напона везани редно или паралелно
ФИ.2.3.4. Ученик/ученица уме да израчуна отпор, јачину струје или напон ако су му познате друге две величине
ФИ.2.3.5. Ученик/ученица уме да препозна топлотне ефекте електричне струје
ФИ.2.3.6. Ученик/ученица разуме појмове енергије и снаге електричне струје
ФИ.2.5.2. Ученик/ученица уме да препозна појаве код којих се електрична енергија троши на механички рад
ФИ.2.5.3. Ученик/ученица уме да препозна појмове рада и снаге
ФИ.2.6.3. Ученик/ученица уме да користи и интерпретира табеларни и графички приказ зависности физичких величина
ФИ.2.7.1. Ученик/ученица уме табеларно и графички да прикаже резултате посматрања или мерења
ФИ.2.7.2. Ученик/ученица уме да врши једноставна уопштавања и систематизацију резултата
ФИ.2.7.3. Ученик/ученица уме да реализује експеримент по упутству
Напредни ниво
ФИ.3.3.1. Ученик/ученица зна како се везују отпорници и инструменти у електричном колу
ФИ.3.7.1. Ученик/ученица уме да донесе релевантан закључак на основу резултата мерења
ФИ.3.7.2. Ученик/ученица уме да препозна питање на које можемо да одговоримо посматрањем или експериментом

Нема коментара:

Постави коментар