Образовни стандарди по областима за краj обавезног образовања - физика
ОСМИ РАЗРЕД
Наставна тема: Електричне струје
Основни ниво
|
ФИ.1.3.1. Ученик/ученица уме да препозна
да струја тече само кроз проводне материјале
ФИ.1.7.1. Ученик/ученица поседује мануелне способности потребне за рад у
лабораторији
ФИ.1.7.2. Ученик/ученица уме да се придржава основних правила понашања у лабораторији |
Средњи ниво
|
ФИ.2.3.1. Ученик/ученица зна да разликује
електричне проводнике и изолаторе
ФИ.2.3.2. Ученик/ученица зна називе
основних елемената електричног кола
ФИ.2.3.3. Ученик/ученица уме да препозна
да ли су извори напона везани редно или паралелно
ФИ.2.3.4. Ученик/ученица уме да израчуна
отпор, јачину струје или напон ако су му познате друге две величине
ФИ.2.3.5. Ученик/ученица уме да препозна
топлотне ефекте електричне струје
ФИ.2.3.6. Ученик/ученица разуме појмове
енергије и снаге електричне струје
ФИ.2.5.2. Ученик/ученица уме да препозна
појаве код којих се електрична енергија троши на механички рад
ФИ.2.5.3. Ученик/ученица уме да препозна
појмове рада и снаге
ФИ.2.6.3. Ученик/ученица уме да користи и
интерпретира табеларни и графички приказ зависности физичких величина
ФИ.2.7.1. Ученик/ученица уме табеларно и
графички да прикаже резултате посматрања или мерења
ФИ.2.7.2. Ученик/ученица уме да врши
једноставна уопштавања и систематизацију резултата
ФИ.2.7.3. Ученик/ученица уме да реализује
експеримент по упутству
|
Напредни ниво
|
ФИ.3.3.1. Ученик/ученица зна како се
везују отпорници и инструменти у електричном колу
ФИ.3.7.1. Ученик/ученица уме да донесе релевантан закључак на основу резултата
мерења
ФИ.3.7.2. Ученик/ученица уме да препозна
питање на које можемо да одговоримо посматрањем или експериментом
|
Нема коментара:
Постави коментар