уторак, 14. април 2015.

Образовни стандарди из области МАСА и ГУСТИНА за ученике 6. разреда

Основни ниво
ФИ.1.3.2. уме да препозна мерила и инструменте за мерење дужине, масе, запремине, температуре и времена
ФИ.1.3.3. Ученик/ученица зна да користи основне јединице за дужину, масу, запремину, температуру и време
ФИ.1.3.5. Ученик/ученица зна основна правила мерења, нпр. нула ваге, хоризонтални положај, затегнута мерна трака
ФИ.1.3.6. Ученик/ученица зна да мери дужину, масу, запремину, температуру и време
ФИ.1.3.3. Ученик/ученица зна да користи основне јединице за дужину, масу, запремину, температуру и време
ФИ.1.7.1. Ученик/ученица поседује мануелне способности потребне за рад у лабораторији
ФИ.1.7.2. Ученик/ученица уме да се придржава основних правила понашања у лабораторији
Средњи ниво
ФИ.2.1.1. Ученик/ученица уме да препозна еластичну силу, силу потиска и особине инерције
ФИ.2.1.5. Ученик/ученица разуме и примењује концепт густине
ФИ.2.3.1. Ученик/ученица уме да користи важније изведене јединице SI и зна њихове ознаке
ФИ.2.3.2. Ученик/ученица уме да препозна дозвољене јединице мере изван SI, нпр. литар или тону
ФИ.2.3.3. Ученик/ученица уме да користи префиксе и претвара бројне вредности физичких величина из једне јединице у другу, нпр. километре у метре
ФИ.2.3.4. Ученик/ученица зна када мерења понављамо више пута
ФИ.2.7.1. Ученик/ученица уме табеларно и графички да прикаже резултате посматрања или мерења
ФИ.2.7.2. Ученик/ученица уме да врши једноставна уопштавања и систематизацију резултата
ФИ.2.7.3. Ученик/ученица уме да реализује експеримент по упутству
Напредни ниво
ФИ.3.3.1. Ученик/ученица уме да претвара јединице изведених физичких величина у одговарајуће јединице SI система
ФИ.3.3.3. Ученик/ученица зна шта је грешка мерења

Нема коментара:

Постави коментар