Основни ниво
|
ФИ.1.5.2. Ученик/ученица уме да препозна да се механичким радом може мењати
температура тела
ФИ.1.2.2. Ученик/ученица уме да препозна равномерно кретање
ФИ.1.4.2. уме да препозна мерила и инструменте за мерење дужине, масе,
запремине, температуре и времена
ФИ.1.7.1. Ученик/ученица поседује мануелне способности потребне за рад у
лабораторији
ФИ.1.7.2. Ученик/ученица уме да се придржава основних правила понашања у
лабораторији
|
Средњи ниво
|
ФИ.2.5.1. Ученик/ученица зна да кинетичка и потенцијална енергија зависе од брзине,
односно висине на којој се
тело налази
ФИ.2.5.3. Ученик/ученица уме да препозна појмове рада и снаге
ФИ.2.4.3. Ученик/ученица уме да користи префиксе и претвара бројне вредности
физичких величина из једне јединице у другу, нпр. километре у метре
ФИ.2.6.1. Ученик/ученица разуме и примењује основне математичке формулације
односа изаконитости у физици, нпр. директну и обрнуту пропорционалност
ФИ.2.6.3. Ученик/ученица уме да користи и интерпретира табеларни и графички
приказ зависности физичких величина
ФИ.2.7.1. Ученик/ученица уме табеларно и графички да прикаже резултате
посматрања или мерења
ФИ.2.7.2. Ученик/ученица уме да врши једноставна уопштавања и систематизацију
резултата
ФИ.2.7.3. Ученик/ученица уме да реализује експеримент по упутству
|
Напредни ниво
|
ФИ.3.5.1. Ученик/ученица разуме да се укупна механичка енергија тела при
слободном паду одржава
ФИ.3.4.3. Ученик/ученица зна шта је грешка мерења
ФИ.3.7.1. Ученик/ученица уме да донесе релевантан закључак на основу резултата
мерења
ФИ.3.7.2. Ученик/ученица уме да препозна питање на које можемо да одговоримо
посматрањем или експериментом
|
Странице
- Почетна
- portfolio nastavnika
- matematika gaj
- Stoni Tenis Gaj
- informatika i matematika
- turizam 2015
- tehnika plocica
- Nastava informatike u OŠ
- ЗУОВ
- Министарство просвете
- Сајт ОШ Миша Стојковић
- ОНЛАЈН НАСТАВА 7.раз. (25.05.-29.05.)
- Подршка ученику кроз индивидуализацију и пројектни рад у настави математике
- ЗИ 2020
- ОНЛАЈН НАСТАВА 8.раз. (25.05.-29.05.)
уторак, 14. април 2015.
Образовни стандарди из области МЕХАНИЧКИ РАД, СНАГА и ЕНЕРГИЈА за ученике 7. разреда
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар